Geoblog.pl    kurki    Podróże    Indie dla bogaczy :) , INDIA spid-tur    Czas wyruszać , coco dżambo i do przodu
2007

Czas wyruszać , coco dżambo i do przodu

Polska, Skawina

Nadszedł czas wstać i opiścić to jakże piękne i cudowne miasto jakim jest Skawina. Miejsce to obfituej w przysmamki polskich podrózników paluszki Skawińskie , które jak poniektórzy podają są bardziej rozpoznawalną marka niż Coca cola.
Dobra co by nie przynudzać czas rozpocząć opowieść o pieknych i szlachetnych krainach oddalonych od tego miasteczka.

Na wyprawę jedziemy w 5 osób , 4 dzielnych podróżników , którzy odwiedzili już Chiny koleją transsyberyjską czyli Krystian Kurek alias Kurki , Tomasz Stec (Stecu) , Łozbisz oraz Grażyna Kołboń ( Gaga). Piątą osobą jest podróżnik z doczepki :) Ewa Kołboń ( Evil ).

Wyruszamy osobno. Najpierw Łozbisz , Gaga i Evka , a ja i Stecu mamy dolecieć.

Podróż zaczynamy 28.10 ,a kończymy 14.11 jest to za mało aby poznać tak wielki i ciekawy kraj jakim są Indie , ale postanawiamy że spróbujemy ta podróż będzie inna niż 1,5 miesięczna wyprawa do Chin lecz inna , nie znaczy gorsza. Zobaczymy co nam Indie zaoferują :)